Эффективная реклама бизнеса

Реклама на радіо дещо поступається по ефективності телевізійним роликам, проте у неї є і свої істотні переваги.

Головне така перевага — прийнятна ціна.

Нижче ми представимо дані з прейскурантів декількох найбільш популярних радіостанцій, а також пояснимо механізми формування цікавлять вас цін.

Доступність радіореклами

Для прикладу візьмемо три радіостанції — основну інформаційну, популярну аналітичну та музичну.

Радіо Росії

Основна аудиторія — люди середнього та старшого віку. Ідеальний майданчик для реклами медичних товарів і послуг.

Час Орієнтовна вартість в рублях за ролик в 30 секунд
З початку мовлення до 7:00 36900
7:00-8:00 53600
8:00-12:00 72300
12:00-14:00 53600
14:00-16:00 38300
16:00-18:00 36900
18:00 — до оконачния мовлення 23000

Ехо Москви

Слухачі — переважно ділові люди досить високого інтелектуального рівня та працездатного віку.

до 7:00 11200
7:00-12:00 33600
12:00-17:00 21200
17:00-22:00 33600

Примітка: у вихідні на «Ехо Москви» з 8:00 до 22:00 коштує близько 23 тис. руб. Рано вранці і пізно ввечері ціна становить 11200 руб.

FM Європа+

Орієнтація на людей у віці до 30-35 років.

Час Будній день Вихідний
6:00-7:00 51000 30000
7:00-8:00 61000 36000
8:00-12:00 121000 74000
12:00-13:00 69000 42000
13:00-15:00 69000 42300
15:00-1700 69000 42000
17:00-20:00 114000 69000
20:00-23:00 61000 38000
від 23:00 15000 15000

Порівняйте суми з платою за прокручування реклами в телеефірі.

Умови формування цін

Якщо на телебаченні найдорожчим по праву вважається час з 17:00 до 1:00, то на радіо прайм-тайм — проміжок приблизно з сьомої до восьмої ранку.

Саме в ці ранні години люди зазвичай збираються і їдуть на роботу, слухаючи передачі у фоновому режимі.

Деякі радіостанції орієнтуються і на вечірній час пік — з 17:00 до 18:00 або з 18:00 до 19:00 (слухачі — як водії приватних авто, так і випадкові пасажири громадського транспорту — нудьгують в пробках).

Буденні ціни бувають трохи вище суботніх і недільних.

Вартість реклами залежить від тривалості запису. Іноді вона буває строго фіксована, і за нестандартне час доводиться вносити додаткові гроші.

Майже завжди є націнка за позиціонування ролика в блоці (до плюс 60% за ударні перші і останні місця) або навіть сам факт добровільного вибору блоку (до плюс 10-12%).

Щоб вигадати, обов’язково цікавтеся доступними знижками. Їх надає кожна станція без винятку.

Читайте також
Просування малого бізнесу: принципи, способи
Для малого бізнесу гарні зовсім не будь-які способи просування. Запорукою ефективності кампанії в даному випадку служить не з…
Просування в соцмережах: огляд способів
Просуванням в соцмережах не обов’язково займатися самостійно. Можна замовити дану послугу в одній з численних…
Особливості розміщення реклами в пресі
Розміщення реклами в пресі – класичний спосіб просування фірми. При всій своїй буденності даний метод PR…
Розкрутка в соціальних мережах — варіанти
Чи вам потрібна реклама компанії в соцмережах – вирішуйте самі. Вона має і плюси, і мінуси. З одного боку, її бачать мільйон…