Стандарт візитки: оформлення, обовязкові дані

0
2

Эффективная реклама бизнеса

Недооцінювати значимість візитки нерозумно — при правильному підході це дуже дієвий інструмент просування. Як зробити таку візитку, яка допоможе вам знайти багато нових партнерів і клієнтів?

Характеристики правильної візитки

На перших порах краще всього не пускатися в сміливі експерименти та оформити контактні дані згідно загальноприйнятим стандартам.

Головна вимога — лаконічність.

Маленький клаптик картону в принципі не здатний органічно вмістити рекламну інформацію.

Для реклами треба замовляти окремий буклет.

До речі, про розміри.

У Росії прийнято робити картки 90 на 50 міліметрів, в Європі — на 85 55 мм.

Вимоги до тексту

Використовуйте для даних тільки одну сторону — лицьову. Більш крупним шрифтом вкажіть:

  • назва фірми;
  • ім’я;
  • прізвище;
  • посаду.

Саме ця інформація повинна кидатися в очі.

Важливий момент — не обмежуйтеся зазначенням ініціалів. Якщо ви молоді, активні і дотримуєтеся європейського стилю спілкування, можете обійтися без вписування по батькові (наприклад,»Меблі з дерева», Андрій Петров, директор магазину). Людям, які не готові терпіти звернення до себе по імені, можна вказати ПІБ повністю (СФГ «Простоквашино», Микола Федорович Добринін, директор ).

Нижче більш дрібно додайте:

  • номер телефону;
  • фактична адреса офісу;
  • адреса електронної пошти.

Вважається моветоном повторювати один і той же текст на двох мовах. При необхідності дати відомості для закордонних клієнтів бажано замовляти окрему партію карток.

Дуже уважно перевіряйте попередню версію. Помилки, помножені на п’ятсот примірників, жахливі.

Використання графічних елементів

Стандартний діловий стиль — мінімалізм. За великим рахунком, на візитках прийнято використовувати тільки логотип Навіть фотографія доречна далеко не завжди.

Кількість шрифтів теж слід обмежити. Досить використовувати або два написання, або один шрифт в варіаціях (великий і малий, простий і курсивний).

Кольори диктуються логотипом або підбираються за принципом контрасту. Контраст виділяє текст, привертає увагу. Остерігайтеся занадто яскравих, «кислотних» тонів.

Матеріал для візитної картки

Технологій існує багато — від простого тиснення на картоні до шовкотрафарету. Тут вибір можна робити строго на свій смак. Основний закон один — матеріал повинен бути щільний і не надто уразливий для води.

Щоб картки не м’ялися, носіть їх тільки в спеціальній візитниці.

Читайте також
Розкрутка в соціальних мережах — варіанти
Чи вам потрібна реклама компанії в соцмережах — вирішуйте самі. Вона має і плюси, і мінуси. З одного боку, її бачать мільйон…
Ціни на ефірному ТБ у порівнянні
Реклама на телебаченні дуже переконлива — вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.
Наскільки дорого коштує таке зі…

Просування в соцмережах: огляд способів
Просуванням в соцмережах не обов’язково займатися самостійно. Можна замовити дану послугу в одній з численних…
Вірусний маркетинг: види, приклади
Мати рекламу, яка розповсюджується сама собою — казкова мрія багатьох бізнесменів.
Прийоми вірусного маркетингу поз…

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here