Эффективная реклама бизнеса

Для малого бізнесу гарні зовсім не будь-які способи просування. Запорукою ефективності кампанії в даному випадку служить не стільки кількість виділених грошей, скільки правильний вибір способів реклами, її прицільна орієнтованість.

Обов’язкові засоби PR для ІП

Ставши індивідуальному підприємцем, ви повинні усвідомити, що відтепер вся ваша публічна життя повинна бути тісно пов’язана з підтриманням іміджу фірми.

Ви — обличчя своєї компанії. Відповідно, почніть просування справи з перетворення самого себе.

Поновіть гардероб. Не забувайте стригтися і голитися (якщо ви — жінка, то доглядати за шкірою і користуватися легкої косметикою).

Навчіться чітко, грамотно вибудовувати власну мову.

Особиста активність

Обов’язково перевіряйте всі міські заходи, які яким-небудь чином перетинаються з спрямованістю вашого бізнесу, і беріть участь в них. Важливо якомога частіше з’являтися на очах у цільової аудиторії.

Тримайте магазин квітів? У день 8 березня безкоштовно роздайте кілька гілочок мімози на молодіжному святі. Займаєтеся репетиторством? Сходіть на день відкритих дверей в якийсь вуз, поспілкуйтеся з абітурієнтами.

Намагайтеся періодично з’являтися на нині модних виставках-ярмарках тематичного характеру. Не відмовляйтеся від участі в офіційних заходах, які організовуються місцевими органами влади. Подібні зустрічі не завжди змістовні, але їх можна використовувати, як чудовий майданчик для нетворкінгу.

Створюйте захоплюючі події самі. Наприклад, проведіть безкоштовний майстер-клас за своїм профілем діяльності або конкурс. Дуже дорогий приз не обов’язковий. Навіть якщо на кону буде стояти який-небудь банальний праска за три тисячі, люди будуть прагнути отримати цей предмет на халяву».

Для того, щоб вся суєта не була марною, обов’язково носіть з собою візитки. Ні в якому разі не друкуйте їх на домашньому принтері — це виглядає дуже несолідно. Замовте візитки в нормальному поліграфічному салоні, причому не поскупіться на розробку персонального стильного логотипу.

Логотип стане в нагоді і на випадок роздачі флаєрів.

Зовнішня реклама для малого підприємства

Маленькі компанії часто зловживають можливостями безкоштовної реклами — злісно заклеюють своїми роздруківками аварійні будинки, зупинки, стовпи.

Сміємо завірити вас, що подібними прийомами ви в деякому роді губіть свій імідж. Велика фірма ніколи не стане кричати про себе зі стіни старої розвалюхи, і — ваші ймовірні клієнти це прекрасно розуміють.

Краще замовте красивий пристойний банер. Так, постійно платити за банери — накладно. Зате соромитися своєї реклами не доведеться.

Дуже хороший альтернативний варіант — реклама на автомобілі, для початку — на власному. Заплатити потрібно тільки один раз — за її виготовлення.

Реклама в ЗМІ

Іноді має сенс подати в ЗМІ. Щоб вибрати відповідний засіб масової інформації, оцініть особливості свого комерційного пропозиції та специфіку населеного пункту. Ось вам для прикладу кілька міркувань з приводу звернення в друковані видання.

Працюючи на рівні маленького райцентру, слід обов’язково замовляти статті і оголошення в звичайну інформаційну газету.

У деяких містах середнього масштабу вигідно давати оголошення в популярний рекламне видання.

При орієнтації на покупців з бізнес-сегменту або іншої вузької ніші доцільно просуватися через публікації в спеціальних журналах.

Просування бізнесу в Інтернеті

Перспективний спосіб — піар компанії у «світовій павутині». Ви можете створити власний комерційний сайт (це задоволення коштує не так вже й дорого), створити живу групу в одній з популярних соціальних мереж.

Якщо ви не тільки керівник своєї фірми, але і її основний працівник, спробуйте вести цікавий блог на близьку для ваших клієнтів тему. Станьте в очах покупців свого роду експертом, лідером.

Не гидуйте форумами. Там найлегше знайти людей, охочих отримати пораду, послугу.

Нарешті, розкриємо основний секрет просування малого бізнесу — ввічливість по відношенню до клієнтів. Вежоливости в наш час мало, вона дивує і запам’ятовується. Завдяки доброго, людяного відношенню до покупця ви запустите потужну систему «сарафанного радіо» — люди з власної волі розкажуть про вас своїм знайомим.

Читайте також
Просування в соцмережах: огляд способів
Просуванням в соцмережах не обов’язково займатися самостійно. Можна замовити дану послугу в одній з численних…
Особливості розміщення реклами в пресі
Розміщення реклами в пресі – класичний спосіб просування фірми. При всій своїй буденності даний метод PR…
Розкрутка в соціальних мережах — варіанти
Чи вам потрібна реклама компанії в соцмережах – вирішуйте самі. Вона має і плюси, і мінуси. З одного боку, її бачать мільйон…
Стандарт візитки: оформлення, обов’язкові дані
Недооцінювати значимість візитки нерозумно – при правильному підході це дуже дієвий інструмент просування. Як сделат…