Эффективная реклама бизнеса

Реклама в Інтернеті дуже зручна і ефективна з цілого ряду причин — починаючи з того, що її можна замовити прямо зі свого робочого місця, і закінчуючи тим, що вона при правильній подачі абсолютно не дратує імовірних покупців.

На жаль, багато підприємців ще не встигли оцінити даний спосіб просування по достоїнству. Дамо відповіді на найбільш загальні питання, що найбільше часто виникають у далеких від «світової павутини» бізнесменів.

Знайомство з системою інтернет-реклами

Перший тип оголошень в Мережі — пошукові. Матеріали, орієнтовані на залучення клієнтів (зазвичай — сторінки сайту фірми), демонструються користувачам у відповідь на тематичні запити.

Скажімо, якщо користувач наб’є в пошуковику «де зробити гарний манікюр», поряд з результатами видачі негайно ж з’явиться добірка реклами від салонів краси.

Природно, шанси зацікавити вже «дозріла» клієнта виявляються дуже великі.

Другий варіант — контекстнозависимые оголошення. Вони видаються у відповідності з змістом конкретних сторінок сайтів. Так, пропозиція купити черепицю тієї чи іншої фірми з’явиться біля статті про правила вибору покрівельних матеріалів.

Куди звернутися, щоб зробити замовлення?

Замовлення рекламодавців приймають у першу чергу великі сервіси. У їх числі:

  • Яндекс. Директ;
  • Google AdWords;
  • Бігун.

Кожну з перелічених систем неважко знайти через пошуковик. При бажанні ви відкриєте не тільки контактні дані, але й докладні роз’яснюють керівництва для «чайників».

Як визначитися з умовами показів?

Ви зможете вибрати будь-який формат — або просто текст або графічний банер, або комбінований варіант. Банери з логотипами гарні для іміджевого просування, а текст — для повідомлення про конкретних акціях і продуктах.

Щоб дізнатися передбачувані місця розміщення, потрібно почитати довідкові матеріали сервісу або звернутися за інформацією до менеджерів.

Дуже важливо точно визначити, в яких випадках має виводитися ваше оголошення — при відповідності суворому запитом-фразі, окремим тематичным словами та ін.

При необхідності можна вибрати найбільш сприятливий час показів.

Правила оплати

Моделі оплати знову ж різняться. Дозволяється платити за покази (плата за тисячу разів) або за клацання користувача з реклами. Менш поширений варіант постійного розміщення банера з оплатою за час його демонстрації (місяць, півроку та ін).

Про розміщення рекламної картинки на певному сайті, до речі, можна домовитися і без сервісу-посередника — треба просто звернутися до власника вподобаного тематичного ресурсу. Тільки попередньо уточніть, чи висока у нього щоденна відвідуваність.

Читайте також
Ціни на ефірному ТБ у порівнянні
Реклама на телебаченні дуже переконлива – вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.
Наскільки дорого коштує таке зі…

Договір на проведення маркетингових досліджень
Будь-які послуги B2B-сегменту повинні підкріплюватися договором. Найчастіше постачальник послуг пропонує замовнику свій типовий д…
Просування малого бізнесу: принципи, способи
Для малого бізнесу гарні зовсім не будь-які способи просування. Запорукою ефективності кампанії в даному випадку служить не з…
Вірусний маркетинг: види, приклади
Мати рекламу, яка розповсюджується сама собою – казкова мрія багатьох бізнесменів.
Прийоми вірусного маркетингу поз…