Эффективная реклама бизнеса

Зовнішня реклама не так проста і доступна, як здається на перший погляд. Існує цілий комплекс специфічних норм, коригувальних правила її використання.

Ці правила захищають права потенційного покупця, який одночасно є пішоходом, пасажиром або водієм.

Обов’язкові вимоги до банерів

Конструкції повинні бути безпечні. Їх варто виготовляти з урахуванням негативних факторів впливу опадів, вітру, вібрації та ін

Важливо, щоб пристрій стенду в точності відповідало її проектної документації (відповідність має підтверджуватися висновком експертної установи).

Елементи підсвічування ставляться строго згідно з єдиними Правилами пристрою електроустановок. Світло слід включати і відключати синхронно з вуличним освітленням.

Фотометричні характеристики полотна визначаються стандартами дорожніх знаків (ГОСТ 10807). Важливо враховувати, що реклама в жодному разі не може нагадувати знак, створювати відчуття присутності на дорозі людини чи машини.

Це стосується і звукових ефектів. Використовувати звук взагалі не рекомендується.

На банері неодмінно треба вказувати офіційне найменування фірми-рекламорозповсюджувача та її контактні дані.

Обмеження в розташуванні

Протипоказано розміщувати зовнішню рекламу:

  • автошляхах з висотою насипу понад двох метрів;
  • перетині доріг в одному рівні;
  • вулицях з радіусом кривої в плані 600 метрів (якщо це населена територія);
  • заміських дорогах з радіусом кривої в плані менш 1200 метрів;
  • на підпірних об’єктах і огорожах;
  • відстані менше двадцяти п’яти метрів від зупинок автобусів і маршруток;
  • відстані в плані від фундаменту менше 1 м.;
  • на пішохідних переходах;
  • менш ніж в метрі від ЛЕП;
  • ділянках з погіршеною видимістю;
  • небезпечних ділянках (у тунелях, на переїздах тощо)

У містах забороняється встановлювати банери частіше, ніж через п’ятдесят метрів, за межею населених пунктів мінімальний «крок» становить сто п’ятдесят метрів.

Окремо регулюються відстані до світлофорів і дорожніх знаків.

При розміщенні реклами необхідно дбайливо поводитися з прилеглими газонами, тротуарами. Якщо вони виявляться пошкодженими в ході робіт, їх потрібно відновити в межах найближчих десяти діб.

Ну, і наостанок ще одна принципово важлива деталь. Зовнішня реклама можлива лише за наявності відповідного дозволу. Порядок видачі цих дозволів регулюється на рівні місцевих органів влади.

Читайте також
Ціни на ефірному ТБ у порівнянні
Реклама на телебаченні дуже переконлива – вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.
Наскільки дорого коштує таке зі…

Розкрутка в соціальних мережах — варіанти
Чи вам потрібна реклама компанії в соцмережах – вирішуйте самі. Вона має і плюси, і мінуси. З одного боку, її бачать мільйон…
Просування малого бізнесу: принципи, способи
Для малого бізнесу гарні зовсім не будь-які способи просування. Запорукою ефективності кампанії в даному випадку служить не з…
Особливості розміщення реклами в пресі
Розміщення реклами в пресі – класичний спосіб просування фірми. При всій своїй буденності даний метод PR…