Ідеї для бізнесу в Інтернеті

0
2

Бизнес-идеи

Я прагну створити свою справу саме в Інтернеті, тому питання щодо пошуку ідей для онлайн-підприємництва дуже мене цікавить. У цій статті я не буду вивішувати список таких матеріалів, на зразок цього:


(Перед написанням статті я сунувся в пошуковик і нарив пару сайтів з даної теми. Чогось особливо цінного знайти не вдалося. У 90% випадків за бізнес-ідеї видаються банальні схеми роботи на дядька/тітку — хіба що віддалено).
Ні, тут ми поговоримо (точніше, я запишу, а ви прочитаєте) про способи пошуку і розвитку бізнес-планів для Всесвітньої павутини. У цій справі є певні особливості; щоб ефективно знаходити ідеї потрібно мати їх на увазі. Також, зрозуміло, буде корисно знати і про загальні принципи пошуку (див. тут) а також про особливості бізнесу в Мережі.

В цілому способи пошуку традиційні. Економічні закони діють скрізь. Але є декілька відмінностей, знання яких може направити вашу думку по новому шляху.

Головна відмінність, на мій погляд, полягає в тому, що тут не обов’язково буквально слідувати схемі «купи (виробити) — продай». В Інтернеті торгують в першу чергу увагою і довірою. Вам не обов’язково відкривати ще один магазин. Найбільш потужні і впливові компанії (Гугл, Фейсбук) продають рекламу. А якщо точніше — отримують гроші за перемикання уваги своїх користувачів.

Тому при створенні стартапу, як не дивно, далеко не завжди потрібно відразу продумувати «а як я це відіб’ю?». Найчастіше — ніяк. Часто можна просто продати стартап того, кому він потрібніший. Всі ми в курсі багатомільйонних покупок інтернет-гігантів, регулярно проскакивающих в новинах. Так-так, тих самих що викликають пожвавлення думок доморощених аналітиків на Хабре або в інших IT-ЗМІ.

Якщо спробувати узагальнити ще більше, то можна вивести такий принцип:

У інтернет-компанії можуть бути найрізноманітніші клієнти і моделі монетизації — аж до збору пожертвувань.

Наприклад, клієнтом може бути:

  • Людина, що купує товар безпосередньо.
  • Фірма, яка купує банер на ресурсі.
  • Фірма, яка купує ресурс цілком.
  • Людина, що робить пожертвування.
  • Сам підприємець, який використовує проект для розвитку іншого свого проекту.

Таким чином, для успішного придумування ідей треба трохи відійти від традиційної схеми товар-гроші-товар. Якщо поглянути на ситуацію через трохи підфарбовані рожевим окуляри, то можна сказати і так:

Якщо задуманий проект робить комусь добро, робить когось щасливішим — він буде успішний.

Пошукові системи, соціальні мережі, блогосервисы, системи підбору товарів — все це полегшує і покращує життя, не вимагаючи від користувачів нічого натомість, крім уваги і довіри.

Звичайно, застереження «через злегка підфарбовані» — не випадкова. Продуманий шлях отримання доходу — завжди добре. Але иногода (якщо не потрібно великих витрат для реалізації задуманого) — можна обійтися і без нього.

Відповідно, для того, щоб придумати нові, незатертые ідеї, потрібно знайти незадоволену потребу сучасних користувачів і задовольнити її. Це класична формула застосовна для будь-якого бізнесу. Але в Мережі можна зробити добро «авансом» — і швидше за все воно окупиться.

Читайте також
Цікаві стартапи останніх років
Створення стартапу для багатьох людей найбільш привабливий шлях розвитку власного бізнесу.
Головний плюс — можли…

Аналіз стану ринку збуту
Один з ключових моментів розробки і розвитку бізнес-ідеї є оцінка ринку, його аналіз за кількома параметрами. …
Успішні стартапи 2012 року: огляд швидкозростаючих проектів
Пару днів тому я написав статтю про цікавих стартапів. На жаль, дійсно цікавих і успішних проектів там …
Генерація ідей: джерела натхнення
Нещодавно на блозі вже була стаття про пошук ідей для бізнесу. Продовжимо цю важливу тему невеликим списком джерел вдохн…

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here