Договір на проведення маркетингових досліджень

0
2

Эффективная реклама бизнеса

Будь-які послуги B2B-сегменту повинні підкріплюватися договором. Найчастіше постачальник послуг пропонує замовнику свій типовий документ.

Користуватися готовою формою можна, але з обережністю. Щоб запобігти можливий обман, необхідно вивчити всі її пункти із граничною увагою.

Стандарти договору з маркетинговою фірмою

Вгорі на видному місці вказується дата підписання документа — день, місяць, рік. Іноді поруч пишеться найменування населеного пункту.

Під типом угоди значиться:

підприємство (найменування з формою власності), що діє на підставі Статуту, з одного боку, іменоване надалі «Замовник», і компанія (найменування з формою власності), що діє на підставі Статуту, в особі (ПІБ, посада), іменоване надалі «Виконавець», уклали цей Договір про нижченаведене.

Основний зміст

У документі зазвичай налічується 8-10 пунктів.

У першому завжди вказується предмет договору — завдання, поставлене перед Виконавцем. Зазначається, у якому вигляді повинні бути надані необхідні відомості на паперовому носії або в електронному форматі, по e-mail або поштою Росії.

У «Правах і обов’язках сторін» визначаються деталі співпраці. Це самий слизький пункт. Саме в нього дуже легко втиснути обтічні порожні фрази.

Стежте, щоб маркетингова фірма давала докладний письмову обіцянку на конкретні види роботи — збір статистичних даних, проведення опитування, аналіз результатів дослідження та ін.

Самі обязуйтесь тільки вчасно надати техзавдання і сплатити обумовлену суму.

Чітко вкажіть вартість робіт, порядок їх прийому-здачі, порядок розрахунок. Важливий момент: намагайтеся залишити за собою право вимагати доробок у разі невідповідності результату вимогам технічного завдання. Вкажіть компенсацію, яка належить вам у разі неякісної діяльності виконавця.

Будьте готові до того, що компанія, що пропонує послугу, спробує убезпечити себе — передбачить штраф за можливу просрочкувашего платежу, який наростає з кожним днем. На всякий випадок остерігайтеся занадто покладатися на себе і погоджуватися на високу пеню.

В кінці договору містяться традиційні відсилання до форс-мажорних обставин (автоматичне розірвання договору при виникненні стихійних лих, техногенних катастроф та ін.), а також позначається термін, протягом якого діє документ.

Внизу замовник вписує юридична назва організації, адреса, розрахунковий рахунок, кор. рахунок, БИК, ІПН.

Виконавець крім аналогічних даних вказує ІПН/КПП, ОГРН. Представники обох сторін ставлять підписи. ставлять підписи.

Додаткову нормативну інформацію про складання угод ви можете отримати, ознайомившись з головами 9 і 28 ГК РФ.

Читайте також
Правила розміщення зовнішньої реклами в короткому викладі
Зовнішня реклама не так проста і доступна, як здається на перший погляд. Існує цілий комплекс специфічних норм, до…
Ціни на ефірному ТБ у порівнянні
Реклама на телебаченні дуже переконлива — вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.
Наскільки дорого коштує таке зі…

Просування бізнесу в Інтернеті — можливості
Реклама в Інтернеті дуже зручна і ефективна з цілого ряду причин — починаючи з того, що її можна замовити прямо зі сво…
Розкрутка в соціальних мережах — варіанти
Чи вам потрібна реклама компанії в соцмережах — вирішуйте самі. Вона має і плюси, і мінуси. З одного боку, її бачать мільйон…

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here