День ділової жінки — як його організувати?

0
2

Старый блог

Як не крути, а в добі все одно виходить 24 години.

Є тільки один спосіб встигати розправлятися з усіма справами — раціональний розподіл часу.

Режим — це святе

Усі події дня передбачити нереально, проте будь-графік можна хоча б приблизно підганяти під регулярний режим.

Принаймні, вставати і лягати щогодини ви здатні в будь-якому випадку.

З обідом проблем виникнути не повинно — в період з дванадцяти до двох більшість організацій так і так закривається.

При плануванні потрібно враховувати і домашні справи.

Бізнес-вумен, у якій коронне домашнє блюдо — магазинні пельмені, а улюблений стиль оформлення квартири — творчий безлад, дуже сильно ризикує стати самотньою «разведенкой».

Дуже добре, якщо вам вдасться брати на тиждень хоча б один день суто на розгрібання побутових обов’язків.

У мене такий день — середа. У середу я встигаю погладити білизну, настиранное машиною-автоматом ввечері у вівторок, прибрати, зробити для різноманітності особливо ласий обід.

Коли середовище зайнята, я цілком жертвую на благо сімейного вогнища суботу.

Можливості планування

Воюючи з рутиною, обов’язково тримаєте в пам’яті довгостроковий план роботи, пріоритетні цілі на найближчі місяці. Співвідносьте термінове і важливе, ризиковане і надійне.

Одна з моїх колишніх начальниц, керівниця рекламного агентства, як-то раз зосередила всі свої і наймані сили на випуску термінового святкового буклету, який міг принести непогані гроші.

Звичні, стабільні джерела заробітку по суті ігнорувалися.

В результаті з оплатою буклету вийшла накладка, а основне видання агентства вийшло практично без реклами. В результаті вийшла затримка зарплати, і дехто з цінних працівників звільнився.

Планувати зручно в спеціальних програмах. Я довго користувалася сервісом «42 tasks». Нагадування про прострочених справах приходять з нього на електронку. І захочеш, так не забудеш.

Призначена важлива зустріч через десять днів — впишіть її в сервіс. У відповідний час побачите нагадування.

Виконати негайно або відкласти на потім?

За яким принципом зручніше вирішувати численні денні завдання? Західні гуру тайм-менеджменту здебільшого радять дотримуватися принципу «Зроби це відразу». Відразу акуратно розклади документи по папках після їх отримання (потім не доведеться витрачати зайві хвилини на пошуки), відразу дбайливо повісь зняте плаття на плічка (не потрібно переглаживать)…

Даний підхід дійсно має право бути, але він повинен застосовуватися з застереженням.

Братися за справу негайно ж доречне, коли воно не відверне вас від основного завдання, не розпорошить увагу. Наприклад, постійна перевірка електронної пошти і поспішні відповіді на неї дуже заважають роботі за комп’ютером.

Практично будь-який лист здатне полежати непрочитаним протягом трьох годин. Дивіться пошту не частіше, ніж двічі на протязі всього робочого часу.

В іншому випадку доведеться відновлювати увагу і неефективно працювати п’ятнадцять хвилин після кожного відволікання (придумана не мною, це результат наукових спостережень).

Не економимо на відпочинку

Дуже небезпечна спокуса — працювати без сну і відпочинку: коли працюєш на себе, сил не шкода.

Вчіться душити стахановські пориви. Дві години вечірнього відпочинку недоторканні, сім-вісім годин сну — і поготів.

На практиці перевірено — якщо в один день встигнеш виконати подвійну норму, то в інший будеш роздумувати, помилятися і тупити на кожному кроці.

Читайте також
Про плани, грошах і підприємництво
Ну, власне, здраствуй новий рік. У мене на тебе грандіозні плани.
Я нарешті дозрів до нормального оформлення…

Що робити, якщо навалилася лінь?
Лінь взагалі-то двигун прогресу. Що ще, як не лінь працювати все життя на дядька змушує людину кілька років вп…
Як правильно працювати з клієнтами?
Не буду писати довгих нудних вступів в тому дусі, що вміння правильно працювати з клієнтами, в тому числі важкими — е…
Як зробити рекламу ефективною?
Думати про ефективність реклами в нашій країні якось не прийнято. Створюється таке враження, що їй стурбовані (і то так…

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here